Birimimiz 2008 yılında Üniversitemiz bünyesinde kurulmuş olup, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun "Yönetim Örgütleri" konu başlığı altındaki 51.maddesi uyarınca; kendisine bağlı olarak çalışan ve hizmetlerin gerekli kıldığı daire başkanları, müdürler, danışmanlar, hukuk müşavirleri, uzmanlar ile büro ve iç hizmet görevlerini yapmak üzere, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu'na tabi memurlar ve diğer görevlilerin bulunduğu bir yönetim örgütü olup, doğrudan Rektöre karşı sorumludur.
Genel Sekreterlik birimimiz; bir Genel Sekreter, bir Genel Sekreter Yardımcısı ve bağlı birimlerden oluşmaktadır.
MİSYONUMUZ
Üniversitemize bağlı tüm birimlerle işbirliği yaparak Üniversitemizin İdari Hizmetlerini yürüten; şeffaf yönetim anlayışı içinde, personelin, öğrencilerin ve toplumun taleplerine karşı duyarlı olan, personelin bilgi ve yetkinliklerini geliştirmeyi temel alan, gelişime dönük yüzüyle elinde bulunan insan kaynaklarını motive eden, hizmet kalitesini yükselten ve kurum performansına pozitif yönde etki eden, yenilikçi, paylaşımcı ve çağın gereklerine uygun bir yönetim oluşturmaktır.
VİZYONUMUZ
Üniversitemizin hedeflerini gerçekleştirmesi yönündeki görev ve sorumluluklarının bilinciyle, idari birimlerin uyumlu bir şekilde çalışmasını sağlamak; akademik / idari personelimizin ve öğrencilerimizin karşılaştığı sorunlar karşısında hızlı ve etkin çözümler üreterek Üniversitemize çağdaş bir idari yapı tesis etmektir.
DEĞERLERİMİZ
Adalet ve liyakat
Sağlıklı iletişim
Performansa dayalı değerlendirme
Uyumlu ekip çalışması
Sürekli gelişme ve geliştirme
Temel hak ve hürriyete saygı
Türkiye Cumhuriyeti’nin temel değerlerine bağlılık
Birimsel ahlak ve kurumsal kimlik
Dürüstlük, şeffaflık ve hesap verebilirlik
Toplam kalite yönetimi ve üretkenlik
Hoşgörü ve alçakgönüllülük
Özgürlük ve sorumluluk
Özgüven ve disiplin
Doğaya ve çevreye saygı
Toplumsal sorumluluk ve paylaşım
Öğrenci merkezli yönetim anlayışı
Hayatboyu öğrenme